Problem z instalacja x64 z iso w Proxmox (KVM)

Problem zaistnial w momencie proby instalacji FreeBSD x86_64 z iso przy uzyciu KVM. W zalaczniku omawiany blad. Kolejna proba to debian 64 bity… problem nadal ten sam Odpalenie FreeBSD z iso w KVM 32 bity … wszystko ok. Kolejna proba to inny serwer, tym razem moj w OVH – rowniez niepowodzenie. Zglosilem problem na forum proxmox, ale chcialbym, aby ktos z uzytkownikow proxmoksa jesli moze potwierdzil, ze ma tak samo. Inna sprawa, ze celem uruchomienia wersji x86_64 bylo wykorzystanie calych 16 GB ramu. I tutaj kolejne pytanie do was. Czy przy uzyciu PAE i wersji 32 bitowej odbije sie to jakos na wydajnosci? Dzieki z gory. Attached Images   Czytaj dalej...

Seria Traffic i Seria Unmetered – jak to sie je ?

Witam, Juz wkrotce stane sie uzytkownikiem pierwszego dedyka w OVH i pierwsze pytanie to wlasnie to wlasnie ten caly trafik… Czy moglby mi ktos wyjasnic czym te serie sie roznia ? Rozumiem, ze Unmetered to transfer, ktory nie jest mierzony, ale przeciez obowiazuje mnie limit 5TB przy najmniejszym dedyku, wiec tak naprawde jest on mierzony. Wiec po co taka nazwa serii ? Rozumiem tez, ale chyba nie do konca, ze "Low priority on transit" w przypadku Unmetered oznacza, ze transfer dla innych kontynentow moze byc nizszy od zapewnionych 100 Mbps ?? Jak to w rzeczywistosci wyglada ? Ma ktos z was jakies doswiadczenia z tym. No i kompletnie nie rozuiem czym jest Seria Traffic :) . czy to to samo co Unmetered, tylko ze bez niskiego priorytetu przy polaczeniach pozaeuropejskich ? Chyba nie do konca… Dzieki z gory za wszelkie odpowiedzi, ktore rozwieja te wapliwosci. Zeby nie bylo , to troche juz poczytalem, ale wciaz ta kwestia jest jakas taka zamglona. Poczytalem tez ze tylko Out traffic jest mierzony, wiec wszelkie uploady i inne "In" oraz transfer wewnetrzny pomiedzy serwerami w OVH nie jest mierzony. Czy tak jest nadal ? Czytaj dalej...

Reverse IP z serwera (OpenVZ w Proxmoksie)

Jako, ze zostalem wykopany z tematu do ktorego sie podpialem :p przekleje moje zapytanie do nowego tematu. Tresc ponizej: A ja troszke z innej beczki, ale w okolicach tematu. Mam kontenery openvz w proxmoksie i do jednego kontenera moge przypisac wiecej niz jeden IP dopisujac po spacji dodatkowe IP. Laczac sie z danym kontenerem po dowolnym z tych IP nawiazuje polaczenie, natomiast jak rozwiazac sprawe "powrotu", tak aby zamiast pierwszego z listy przypisanych IP do kontenera w zdalnym serwerze polaczenie bylo zalogowane jako jeden z kolejnych IP mojego serwera. Przypuszczam, ze musialbym zbindowac konkretna usluge do konkretnego interfejsu sieciowego venet0:x i otrzymam na wyjsciu IP danego x interfejsu tak? Poprawcie mnie jesli sie myle. Banalna rzecz domyslam sie, ale nie mialem wczesniej takiej potrzeby, a teraz mam i moze wyjasnie jaki efekt chce uzyskac. Do tego jeszcze dluga droga, ale moze ktos i na to ma jakas podpowiedz dla mnie. Wprawdzie temat troszke do innego dzialu, ale pierwsza czesc powinna sie lapac ;P Chce zainstalowac asteriska, dokladniej to mam zainstalowany juz PBXinaflash z asteriskiem i chcialbym, aby pewna czesc trunkow "wychodzila" innymi IP. Przypuszczam, ze daloby sie to rozwiazac instalujac kolejne instancje w innych kontenerach na innych adresach, ale to sie troche mija z celem Czytaj dalej...

Problem z zalogowaniem sie do DirectAdmin

Witam. Sprawa trwa juz 6 dni od usterki, lecz niestety technicy z ovh dalej nie naprawili tego problemu. Wyjasniam od poczatku co sie stalo: Od dnia tj 2010-12-09 12:32:36 od usterki serwera nsXXXXX.ovh.net (nsXXXXX.ovh.net), z szafy XXXX jest problem z zalogowaniem sie do panelu DirectAdmin, oraz jest blad w komunikacji z baza msql, a co za tym idzie – problem ze strona www. Rozmowy byly prowadzone telefoniczne. Zostaly wykonane nastepujace prace (w programie putty): Zrestartowanie DirectAdmin poprzez komendy: /usr/local/directadmin/scripts/getLicense.sh 17797 XXXXX XX.XXX.XX.XXX /etc/init.d/directadmin restart Lecz gdy sie wchodzi do menegera ze strony ovh.pl i klikam na ,,Dostęp do DirectAdmin,, wyskakuje napis: License is not yet active. Bylo to zgloszenie awarii ;) W odpowiedzi otrzymalem info by zainstalowac klucz ovh ssh oraz sprawdzic port czy nie jest zablokowany. Klucz zainstalowany zostal poprawnie (dzwonilem upewniajac sie o tym). Telefonicznie zostalem poinformowany ze teraz trzeba tylko i wylacznie czekac. Ale ile jeszcze mam czekac ? Co za tym idzie – trace potencjalnych klientow na stronie www, gdyz strona niestety nie funkcjonuje :mad: Jaka jest mozliwosc o zwrot pieniedzy za te dni co serwer nie funkcjonowal jak nalezy ? Czytaj dalej...

Bloki IP RIPE

Czesc, chce kupic blok IP RIPE do serwera ze starej oferty OVH, kiedy to jeszcze nie bylo zastosowan profesjonalnych, limitow transferu i tych innych wyciagaczy kasy. Mam w menagerze do wyboru w panelu 8 lub 16 IP i okres od miesiaca do roku, ale nie ma tam cen. Zapytalem o to support OVH, ale od 6h nie odpowiedzieli, wiec pewnie sie juz dzis nie doczekam, a zalezy mi, zeby zalatwic to na weekend. Czy ktos wie jaka jest oplata za te IP? Kiedys na OVH.pl byly spisane wszystkie stare oferty i ceny, ale to usuneli.. Czytaj dalej...

PROXMOX i problem z obciazeniem serwera

Otóz problem moj wyglada nastepujaco. Nie istnieje on zawsze ale sporadycznie i nie wiadomo skad sie bierze. Chcialbym sie tego od was dowiedziec. Wiec tak : Mamy na takim proxmoxie powiedzmy sobie 10 VPS tak jak ja. I teraz ; Panel wskazuje iz procesor zuzywany jest w 50% i ram 4 gb z 8 gb Opoznienie IO robi sie na poziomie 70% wiec moim zdaniem jest to albo : atak ddos albo cos zamula siec. Jak sprawdzic ktory to vps robi zeby to bylo na 100% ? Przy takim czyms zazwyczaj nie idzie wejsc na serwer lub strasznie zamula. Za moment odmuli i znow to samo. Przy tym opoznieniu IO robi sie takze spory load rzedu 15 – 50. Czym to moze byc spowodowane i jesli dojdzie do takiego czegos jak sprawdzic ktory to vps robi? Szybko i sprawnie. No i z czego wynika to opoznienie IO. Moim zdaniem to wyglada na jakis atak ktoregos z vpsa. Ale oczywista rzecz ze nie bede wchodzic na kazdy vps z osobna. Chce to sprawdzic na glownej maszynie Dzieki za kazda podpowiedz Czytaj dalej...

Serwer – brak dostepu root/ftp

Witam posiadam serwer nie bylo z nim problemow w pewnym momencie przestal dzialac Błąd podczas odczytu z RTM. Nie można połąćzyć z serwerem MRTG , zrobilem reebot od tego momentu nie moge wejsc na root , poniewaz jakby nie nawiazuje polaczenia i jest przerwane probowalem winscp oraz total commanderem . Serwer dziala normalnie lecz nie moge wejsc na ftp , aby podmienic plik jeden. Jakies rady ;) ? Z gory dziekuje za odpowiedzi Czytaj dalej...